Selasa, 21 Jun 2011

Coretan al-Kisah

Assalamualaikum semua...maaf la la dah lama rasanya saya tak mencoret sebab bila saya buat blog ni pon sebab task yg dberikan oleh lecture saya Mejar Jasmy...hihi =). Buat pertama kalinya saya nak panjatkan kesyukuran kepada Allah yg telah bg peluang kpd saya utk bernafas lagi sampai hari ini. Tidak lupa juga kepada kekawan PIBA yang bnyk membantu saya. Not forget to G5 thats support me untill today..hope this friendship will long lasting untill the end of our breath. Donno why english plak yang terkeluar.

Thnks also to my brother (ammar) yg dianggap dah macam brother kandung saya dah, n also who give me a lot of advice...to ur knowledge, my brother was a rigid person but nice la jgk...(tolong promot) sape nk kenal contact saya ye..hehehe. Bukan saje-saje nak promot la..tu sebab saya nk cari calon untuk brother saya ni. Dia pon tengah tercari-cari sapalah yang ingin menjadi suri hati dia..yg penting blh jadi sayap kirinya utk berjuang di jalan Allah...tu katanya lah...INSYAALLAH sebagai adik saya doakan dia..

Ok la...setakat sini ajalah coretan saya...gembira sebab dah habis exam biarpon amek satu subjek je pon..klakar la jgk ble fikir balik...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan